Mä nyt taas kerran aloitan bloggaamisen. Monta kertaa mä oon alottanut, mutta sitten se on jäänyt. Tää eka kirjoitus voidaan varmaan täyttää infolla tämän blogin päähenkilöstä, eli musta.

Musiikki

Mulla on laaja musiikkimaku, mutta enimmäkseen kuuntelen punkia ja rockia. Lempibändejä on Fall out boy, Billy Talent, Bowling for soup, Good Charlotte, Green day, My Chemical Romance ja Sum 41. Lempibiisit vaihtelee nopeaan, ja sen takia mä otan mp3-soittimeen vaan tarkoin valittuja kappaleita- ei niitä kukaan jaksa sieltä poistaa.

Telkkari

Mä katson paljon telkkaria, ja seuraan monia sarjoja, kuten Heroes, Lost, Supernatural, Pako, Frendit, Dexter... Kai mä voisin sanoa, että mä oon "hyvä" katsomaan ohjelmia- mä tajuan niitten juonet ja suunnitelmat, kun taas toiset on et "Kui toi noin teki?" tai "Nyt tää sarja meni ihan oudoks."

Elokuvista, hmm... Oon nähny tuhansia elokuvia, mut hyviä on melko vähän. Tykkään toiminnasta ja draamasta, sotaelokuviakin rakastan yli kaiken. Siirappiromantiikkaleffoja en niele. Lemppareita tällä hetkellä on Pelastakaa sotamies Ryan, National treasure ja National treasure 2 - Book of secrets, Transformers, Taru sormusten herrasta 1, 2 ja 3...

Mä en usein itke katsoessani telkkaria. Oikeastaan mä voin laskea ne kerrat yhden käden sormilla. Ja ne tulee seuraavaksi:

Supernatural :  Isi-Winchesterin kuolema toi kyyneleet silmiin, kuten tokan tuotantokauden viimeinenkin jakso, kun John tuli moikkaamaan poikiaan Helvetistä.

Lost :  Voi luoja mä itkin kun Charlie kuoli. Mä nyyhkyttelin puoli yötä. Charlie oli mun lempihahmo, miten ne saatto mennä tappamaan sen?!?! Itkin myös silloin, kun Hurleylle ja Clairelle kerrottiin asiasta. En ole IKINÄ itkenyt telkkarisarjan takia niin paljon.

Greyn anatomia :  Juup, taas vuolaita kyyneleitä- Dennyn takia. Jostain kumman syystä Jeffrey Dean Morgan tulee kaikkiin sarjoihin kuolemaan aiheuttaen mulle itkuntyrskähdyksiä. Izzie oli niin onneton, kun Denny kuoli, ja samassa jaksossa lopetettiin myös Meredithin koira. Mä ja mun äiti itkettiin kilpaa.

Ihmiset

Mun kaikki suosikkijulkkikset on näyttelijöitä. Niitä on helpompi fanittaa, kun ne näkee telkkarista. Tällä hetkellä tykkään Ben Barnesista, Dominic Monaghanista ja Jensen Acklesista.

Jos mä hurahdan johonkin julkkikseen, mä kahlaan koko youtuben läpi etsien viedoita siitä. Tällaset hurahdukset aiheuttaa myös kicksejä, hihityskohtauksia ja loppumatonta puhetta.

Unelmat

Mä tahtoisin lähteä pois täältä. Ravistella nää pikkukylän kävyt pois ja lakata kattomasta samoja naamoja. Ottaa niin kaikki ihmiset päähän, tahdon muuttaa heti pois kun lähen opiskelemaan. Muita haaveitani olisi matkustella paljon, kenties reilausmatka Euroopassa ja roadtrip Amerikassa. Australiaan pelastamaan delfiineitä ja sitä rataa. Voisi istua Grand Canyonin reunalla, tai huljutella varpaita Tyynessä meressä. Mutta ei, täällä sitä vaan kyhjötellään Suomessa.

Mutta ajankohtaisempaa olisi nyt, että pääsisin kunnialla yläasteesta läpi, rippikoulun pois jaloista ja ehkäpä tatuoinnin. Tatuointiin ei äiti kyl suostu.

Vuoden murskattu unelma: En pääse Provinssirockiin katsomaan Billy Talentia, koska sattuu olemaan konfirmaatiopäivänä. ARRGGHH!

Huumori

Mä oon sarkastinen- siis todella. Usein tämä ärsyttää ja saattaa loukatakin ihmisiä, mut onneks mun kaverit on samaa porukkaa mun kanssa.

Viha

Jos multa kysyttäisiin, mitä mä todella vihaan, mä oikeesti vastaisin että koulua. Mä vihaan sitä niin paljon että olen jopa hiukan masentunut. Koska olen iltavirkku ja aamu-uninen, kouluaamut on silkkaa Helvettiä. Ja opettajat jauhaa niin paljon paskaa ettei ne usko sitä itekkään enää. Vaikka numerot on ihan hyviä, ne on sen takia että pääsen varmasti haluamaani amikseen.

Lisäksi vihaan teennäisiä ihmisiä, pissiksiä, yli-pirteitä ihmisiä, matkijoita, ihmisiä joilla ei ole elämää, kookosta, hyttysiä, light-limsoja....

Poikamaisuus

Mä oon viettänyt mun koko lapsuuden poikien seurassa, koska mulla oli kaksi veljeä ja veljien kaverit leikkiseurana. Sisko syntyi vasta myöhemmin. Perheessämme on aina ollut mopoja, ja oon ajanut niillä niin pienestä etten edes muista. Mä rakastan vauhtia- mopoja, autoja... Mua ei tulla ikinä näkemään hameessa, paitsi isommissa juhlissa. Koska äiti pakottaa. Muuten mä raahautuisin (jos raahautuisin) häihinkin farkuissa.

Mä oon aina tullut poikien seurassa paremmin juttuun. Jotenkin niitten jutut on kiinnostavampia. Rakastan sotaelokuvia eikä esim. veren näkeminen järkytä. Pelkään, että vanhempana karkotan kaikki poikakaveriehdokkaat pois kovuudellani ja poikamaisuudellani.

**************

Siinä "pikku"paloja musta. Tulikin aika pitkä juttu, mut mulla on aina paljon sanottavaa. Hyvää yötä! Mä painelen nukkumaan.