Mun pitäis tehdä jotain ylityhmiä rippikoulutehtäviä, mutta mä dataan. En mä meinaa edes tehdä sitä yhtä, viime vuonnakin oli yks poika päässy läpi vaikka sillä oli puuttunu kaikki kirkkokäynnit ja tehtävät. Paitsi jos ihmiset on taas niin tasa-arvoisia, eli jos tytöt ei tee niin ne on laiskoja, jos pojat ei tee, niillä on ollut varmaan parempaa tekemistä. Se on aina niin; pojilta hyväksytään kaikki, koska ne on poikia. Tyttöjen mokat korjataan tiukentamalla sääntöjä ja antamalla kovia rangaistuksia. Miks mä en oo poika? Se musta kuitenki piti tulla, mutta puolessa välissä sattu virhe ja musta tuli sittenkin tyttö.  

MÄ VIHAAN TÄTÄ YHTEISKUNTAA, LUOKITTELUA JA EPÄOIKEUDENMUKAISUUTTA!!!

Meil oli matikankoe :D Hiukanko mä nauroin, mä en osannu mitään ja kavereitten juttujen perusteella kaikki tehtävät oli väärin. No, mä sain viime kokeesta kympin ni vaikka saisin kutosen ni mahdollisuus kasiin todistuksessa.

Mä loukkasin mun sormen :( Pelattiin hiukan rajusti amerikkalaista jalkapalloa ja kaveri potkas kengällä peukaloon. Mä luulin, että kynsi vaan lohkes hiukan, mut sitten katoin ja puolet siitä oli taittunut väärinpäin. Siis kynsi oli ehjä, mutta puolet oli kääntynyt toisen puolen päälle. Mä katoin sitä hetken ihan hiljaa, miten siitä valui verta ja kynnen alla oleva "liha" näkyi. Sit aloin kiljuu ja käänsin kynnen oikeinpäin. Hiukanko sattui?! Sattuu vieläkin, vaikka mulla on ollu koko päivän pussillinen jäisiä puolukoita siinä päällä.

Nyt soi: Bowling for soup - London Bridge