Taas oon viettänyt päivän koneella. Monta tuntia, heti koulun jälkeen. Mut hei- mähän oon hyppiny trampoliinillakin tänään! Reidet vieläkin kipeät maanantaista, kun juostiin puoltoista kilsaa urheilukenttää ympäri. Arvatkaapa kuka veti parhaan ajan? No minä! Mä en voinu uskoo millään, mä olin parantanu minuutilla viime vuodesta. Mut loppuajan mä makasin puolikuolleena nurmikolla. Luulin, että kunto oli huonontunut, ja jaksoin vaan sillä että kaverikin oli juossut koko matkan. Ja loppuun valtava spurtti, kun idiootti liikunnan opettaja meinas ohittaa. Haistakoon paskan, mähän meinasinkin voittaa sen. Ihme uskovaislyllerö, vittu mä vihaan sitä.

Uu, ja tänään lisää hyviä uutisia, mulle herra Himouskovaiselle. VITTU KIRKKOPÄIVÄT. Vois vähemmän kiinnostaa? Keravalla ens viikon viikonloppuna. Tultais takasin käpylään vasta puoli kahdelta yöllä. Mun lauantai-ilta pilalla. Pervo-pappii, sen lakattuja kynsiä ja tiukkaa liilaa toppia (kyllä, se on mies, älkää kysykö) 15 tuntia vuorokauden aikana. Eiiiiiih!!! Mä taidan hakea moottorisahan. Leikkaan jalan irti tai jotain. En kyl ihmettelis, vaikka mut silti raahattais sinne. "Ne on nuorten kirkkopäivät, ihan kivaa voi olla!" Ei jeesus mä tapan jonkun. Sitä paitsi mä vihaan linja-autoja, joten istutaanpas siellä neljä tuntia. Mikäs sen hauskempaa. 

Mun kaveri sai mopokortin tänään *katkeruuden tuskainen huuto*. Mä onnekas pieni käpy oon sitten syntynyt marraskuun lopussa, joten saan odottaa puoli vuotta korttia. Mä oon halunnu sitä 5-vuotiaasta, ja enköhän oo viimeisiä mein luokkalaisia jotka sen saa. Nouh, mun elämä on syvältä.

Nyt soi: My chemical romance - I'm not okay