Huu, mä unohdin föönata hiukset saunan jälkeen kun lähin kiireessä vielä lenkille kaverin kanssa, ja mun kiharapilvi on yhtä sotkua. Mä opin tänään _jo_ tekemään voltin trampoliinilla, hiukanko sattuu selkä kun innoissani heittelin niitä monta tuntia ja toi skolioosikin vaivaa. Ulkona on koko päivän ollut upea ilma, mä onnistuin jopa polttamaan toisen käden serkun 4-vuotis synttäreillä. Se on kanssa niin suloinen tapaus, ja varmaan ainoa ihminen jonka kanssa mä oon samalla tasolla. Yhtä innoissamme me hihkutaan hienoja mopoja, jotka menee ohi. Tosin se pellavapää taitaa olla hiukan elämänhaluisempi kuin mä.

Tänne käpylään on muuten muuttanut uus keltainen avokupla. Se on niin hieno, ettei mun riemulla oo rajaa kun se menee ohi. Ja mä taidan tehdä ennätyksen ja jos mahdollista, menen kaverin mökille uimaan huomenna. Järveen kyllä, mutta kai sekin on kiitettävän kylmää. Aijuu, äitienpäivä on huomenna! Hyvä kun muistutin, haen kakun sulamaan.

Nyt soi: My Chemical Romance - I never told you what I do for a living