Hahaaa: Band of Brothersille tehdään jatkoa!! Mä oon täpinöissä.. Pari vuotta pitää enää odottaa :)

Kesäloma on kohta loppu. Ja mitä mä oon tehny tänä "tulee olemaan mun elämän paras"-kesänä? En MITÄÄN. Eiku oottakaas, sillon yks päivä mä kävin ulkona. Provinssiin piti mennä kattomaan Billy Talentia *teinisydän* mut eiköhän ollu se konfirmaatio samana päivänä. :'( Mä en voi tajuta että mun elämän paras asia meni ohi jonkun helvetin jumalan takia johon en edes usko. Jumala pilaa mun elämän :'D Siinä mulle uus motto.

Mä oon valmis repimään jokaiselta tässä talossa pään irti. Iskältä, koska sen on pakko ottaa kaukosäädin ja selata kaikki 300 kanavaa läpi, jopa venäjänkieliset ja ne, jotka eivät edes meillä näy. Äiti valittaa, kun mä en poistu mun >luolasta>. Isoveli vei eilen mun viimeiset rahat, ja tuskin se tulee niitä takasin maksamaan vaikka mä repisin siltä sen kädet irti ja hakkaisin sitä niillä. Pikkuveli- no sen pään vois varmaan säästää. Pikkusisko on niin rasittava, että en jaksa edes ruveta selittämään. Arggghhhh.

Hahaaa 2 : Tänne käpylään avattiin kebab-pizza-höskä. Täytyy käydä testaamassa, jos saan aikaiseksi lähteä ulkoilmaan.

Nyt soi: Van Halen - Jump