Hahaa, mulla oli nimpparit eilen. Voin kertoa että turha kalenterista urkkia mikäköhän mun nimi mahtaisi olla, sitä ei nimittäin löydy sieltä :p Mä sain lahjaksi pullon Mountain Dewiä. Upeaa. No ei vaiskaa, kyl mun ois parempi jotain muutakin saada, kuten uus DVD mun kokoelmiin (hei, jos ootte enemmänkin seuranneet mun juttuja, muistatte varmaan miten itkin kun mun Pelastakaa sotamies Ryan-dvd ei koskaan tullut. Tilasin sen uudestaan ja hemmottelin itseäni 2-levyisella special-editionilla). Ja tähän seuraamiseen liittyen, kommentit ois kivoja, koska mulla ei oo harmainta hajua onko kukaan ikinä käynytkään täällä.

Kymmenen faktaa minusta

1. Mulla on TIC-oire, eli nyin kasvojani ja päätäni ilman mitään syytä enkä pysty estämään sitä. Nyt hiukan lieventynyt, eikä koskaan ollut kovin paha. Ärsyttää joitakin, mutta monet eivät edes huomaa.
2. Tykkään olla pimeässä. Varsinkin sellaisessa, jossa ei näy edes omaa kättään. Joskus sulkeudun vessaan pimeään ihan vain sen takia, että se tuntuu niin kivalta.
3. Odotan innolla kolmatta maailmansotaa. Syyt pidän itselläni, en tahdo viranomaisia oven taakse.
4. Olen riippuvainen läppäristäni. Voin olla vuorokauden syömättä, koska en viitsi liikkua koneen edestä.  
5. Pystyn nukkumaan kevyesti 14 tuntia vuorokaudessa. Ei tuota mitään ongelmia. Senkin jälkeen voi väsyttää.
6. Himoitsen Ben Barnesia. Ihana prinssi Kaspian. Ihanat hiukset. Ihanat silmät. Ihana ääni.
7. Rakastan Volkswagenin vanhanaikaisia "hippibusseja", ja aion joskus ostaa sellaisen.
8. En tykkää kantaa kasseja. Kaikki mikä mahtuu menee taskuihin.
9. Olen ollut kahdesti ambulanssin kyydissä, kerran 1-vuotiaana kun sain kuumekouristuksen ja kerran 9-10-vuotiaana kun putosin päälleni rappusista.
10. Aion mennä armeijaan, aion joskus alkaa harrastaa enduroa, aion ostaa joskus aseen.

Haastakaa toisetkin kertomaan kymmenen faktaa itsestään, katsokaa vaan kuinka outoja löydätte :D

Nyt soi: Billy Talent - Devil in a midnight mass