Mä: Vitsi me ollaan oltu jo yli kuukaus koulus ja vieläkin tulee ihan uusii naamoi vastaan!
I: Tota öö, me ollaan oltu viikko koulus ja siitäki sä olit päivän pois...
Siis ei oo totta! Mun ajantaju on ihan perseellään. Mä oon ihan kohta masentunu, en jaksa kattoo noita tekopyhii horotyyppejä. Ja nyt alkaa näyttää siltä, että mä joudun sittenki menemään lukioon. Jos en keksi mitä teen ysin jälkeen, niin meen ainakin ekaks vuodeks, ja sit kun keksin jotain muuta niin häippäsen sieltä niin nopeesti ettei ne edes ehdi huomaamaan. Tai sitten teen niinkuin mun äiti, meen lukioon ja hankkiudun raskaaks ekana vuonna, keskeytän sen enkä opiskele enää ikinä mitään (voi että miten kuulostaa houkuttelevalta).

Olin shoppailemassa eilen, mä ostin farkut ja Puman hupparin. Löysin Lost-lehden!! En edes tienny et niitä on olemas! Ja tietenki makso kympin eikä mulla ollut varaa ostaa sitä. Oli niin lähellä etten tunkenut sitä kassiini kun kukaan ei ollut siinä lähellä. Sitten loppuajan olin ihan menetyksen tuskissani, koska mä vielä selasin sitä läpi niin että näin mitä siellä oli... Ja sitten kun olin aikani itkeny sitä, etten ostanu, niin äiti alko kysellä et tajuanko mä että Lost on vaan telkkarisarja ja sillä ei oo mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Voi jummi se on tyhmä (okei ehkä mulla menee usein yli mun Lost-pakkomielteitten kanssa)!

Nyt soi: Blink 182 - I miss you