Oon kipeenä, enemmän tai vähemmän mutta kotona kuitenkin. Postilla on jotain tosi vakavaa mua vastaan- mun dvd:t ei tuu ikinä ja tänään laatikkoon ei tipahtanut Demiä. Ottaa tosi paljon päähän, Discshop lupailee toimitusta seuraavaksi päiväksi, mun Pelastakaa sotamies Ryan on ollut matkallaan jo 15 päivää. Vittu.

Nyt kun on aikaa, katsoin sellaisen elokuvan kuin "Päivä ilman sotaa". Ei kovin raaka, k 11, mutta todella liikuttava; mä jopa vuodatin pari kyynelettä. Piti katsoa Isiemme liput, mut iskä on taas hävittäny levyn siitä. Viikonloppuna mä katoin ihan superhuonon elokuvan, Straight into Darkness (jonka ainut plussa tulee ihan hyvännäköisestä näyttelijästä), ja aloitin jotain, jota en jaksanut kattoa.

Ajattelin, että aloitan tänne loppuun sellaisen "Nyt soi"-jutun, jotta tiedätte mitä kuuntelen. Ja ensimmäinen tulee kohta. Mä häivyn kattoo lisää leffoja, tai sitten ku toi hoitotaapero herää ni leikin sen kanssa.

Nyt soi: Bowling for soup - Greatest day