Koulua on ollut neljä päivää, mä oon niin poikki että voisin vetää ranteet auki (joka olisi muuten ihan kamala tapa kuolla). En oo edes leffoja ehtinyt katsoa, paitsi Bladen (mielipuoliset jätkävampyyrit on seksikkäitä), ja Austin Powersin. Mun tietokoneeseen iski troijalaisparvi. Matikansijainen on luuseri eikä osaa selittää mitään. Koulu on joka päivä 9-15 ja mä en oikeesti jaksa. Torstaina pelattiin jalkapalloa ja mulla on kaikki paikat kipeenä (olkapää; M törmäs. Lonkat; A ja M törmäs. Polvi; kaikki luokan isoimmat pojat juoksi sen yli. Sääri; joku potkas. Miks mä en voi vaan seistä sivussa ja antaa toisten pitää sitä palloa?!) Mulla on kamala himo Fitness-muroihin. Vedän laatikko per päivä.

Väsyttää. Mun teksistä ei saa selvää, mä käytän liikaa pisteitä ja sulkeita. Edes mua itseäni ei kiinnosta tämä juttu. Mä menen nukkumaan enkä toivottavasti enää herää. Hauskaa loppuelämää.

Nyt soi: Blink 182 - The party song