Aloin tuossa äsken ajatella että mulla on ollut blogi pystyssä varmaan jo vuoden kohta. Aloin laskemaan eikä ole ollut edes kolmea kuukautta. Mun arviointikyky on syvällä metsässä. No ei mun blogeista mikään ole näin kauaa kestänyt, että ansaitsen onnittelut jo siitäkin.

Tekisi kamalasti mieli mennä katsomaan Narnian tarinat - Prinssi Kaspian vielä toisenkin kerran. Mä tykkäsin tosi kovasti leffasta, tykkäsin myös ykkösestä mut tässä jälkimmäisessä on vielä ihana Ben Barnes komistamassa kokonaisuutta. Saattaa tosin jäädä haaveeksi, siis toisen kerran katsominen, koska lähin leffateatteri on tunnin ajomatkan päässä. Toisaalta dvd:n ilmestymiseen on vielä aikaa, enkä välttämättä pysty olemaan niin kauaa ilman.

Ajankuluksi tein testejä. Muutama tulos:
Olen 90 % rokkari
88 % kapinallinen
75 % natsi
31 % optimisti
Elokuvien sankarittarista olisin Lara Croft
Elämäni olisi seikkailuelokuva
Rockin pahoista pojista olisin Sex Pistolsin Sid Vicious
Musiikkityyleistä olisin rock

Nyt soi: The Offspring - Video killed the radio star